Våre tjenestenivåavtaler (SLA)
Her finner du oversikten over tjenestenivåavtaler (Service Level Agreements, SLA) for våre tjenester.
Det er svært viktig at du som kunde leser de relevante avtalene nøye, og tar en vurdering om vår leveranse passer for deg. Deploi skal på sin side jobbe systematisk for å sikre at du får tjenesten slik beskrevet i avtalene. Ta kontakt om du har spørsmål om våre tjenestenivåavtaler. Har du behov som ligger utenfor våre tjenestenivåavtaler, ta kontakt, så kan vi se om vi finner en løsning som passer for deg.
Tjenestenivåavtaler (SLA)
Klikk på avtaletypene under for å laste ned tjenestenivåavtalen for tjenesten. Avtalene under gjelder fra 10/10 2024 for nye kunder og fra 1/2 2025 for kunder per 10/10 2024.
Generelle Avtaler
SLA for tjenester
- Virtuell Server (VPS) Generelt
- Forge Panel
- Domene
- Backup Generelt
- IP
- Reverse DNS-oppføring
- Firewall / Brannmur
- Microsoft 365
- Windows Virtual Desktop
- Microsoft Office
- Transactional Email
- E-postkonto
- Overvåkning og Varsling
- Nettverksdisk Block
- Nettverksdisk Filer
Har du noen spørsmål om våre tjenestenivåavtaler, ikke nøl med å ta kontakt.